повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Дороги наші покупці!
Компанія відправляє ваші замовлення поштовими перевезеннями. У разі доставляння посилки відповідальність за збереження та цілісність товару несе компанія-перевізник. На жаль, є випадки, коли товар приходить ушкодженим і зіпсованим.
Наша компанія перед відправленням перевіряє й пакує продукцію ретельно. Малюнок маркування про крихкість товару на пакованні.
Коли товар переданий поштовій компанії, відповідальність за товар несе тільки пошта.
Обов'язково під час отримання огляньте:
цілісність коробки або паковання, відкрийте, огляньте та переконайтеся в тому, що все ціле.
Коли під час транспортування товар забруднили.
Якщо товар розбитий або пошкоджений, не поспішайте його забирати. Обов'язково зверніться до працівників пошти, складіть акт і похваліть претензію у 2 екземплярах у присутності та за допомогою працівника. Опишіть тип пошкодження. Напишіть вартість ушкодженого товару.
Коли претензія складена, зробіть кілька фото коробки, маркування, зіпсованого товару. Вам співробітник пошти підпише і видасть другий екземпляр акту — претензії
Пошта помістить вам упродовж декількох днів вартість втраченого товару.
Якщо вам не запропонували скласти претензію або ви не знаєте, як зробити, наберіть нас по тілу. 095-683-80-57
Внимание. Претензія на обчислювальні вартості має бути складена відразу на відділенні пошти під час отримання товару. Якщо виноважили пошкоджений товар на будинок і не склали претензії у відділенні, компенсації за втрату не буде!
Важно. Відповідальність за товар під час доставляння несе поштовий перевізник. І якщо товар пошкоджений у дорозі — компенсацію оплачує поштова компанія. Ваш вантаж захищений від втрати, тому складайте акт — премізію й отримайте компенсацію.
Ми не можемо платити за помилки транспортної компанії та повертати вартість товару. Це їхня зона відповідальності. Тому настійно просимо уважно, не лінуйтеся й оглядайте товар на пошту під час отримання, працівники пошти це мають пропонувати зробити.
Недосвідчений і непровірений товар із пошти Ви забираєте на свій страх і ризик, після того як Ви залишите відділення пошти відповідальність за товар повністю на Вас!; і велика промбо не шукати потім винних у власних помилках.
Гарного настрою та мирного неба!
С ув. ДомСадБит